*081003* Ingen bra dag....

Idag har jag hunnit bli 13 månader gammal!

Tyvärr var min dag så där. Först kom pappa hem sjuk och la sig på soffan. Det var så svårt att låta honom vila ifred. Jag är fortfarande glansig på ögonen och lite snorig, men efter en vecka hemma så bestämde vi oss för att träffa lite kompisar. Jag och mamma åkte till William. Vi hade förvarnat dom om att vi inte kände oss 100% friska, men vi var välkomna ändå. Liam kom också dit och lekte.
Tyvärr så rann min frustration över utan anledning. Jag högg tag i Williams hår och drog. Sen tog jag tag i hans tröja och drog hårt. Han blev ledsen. Mamma blev förtvivlad och sa att man inte fick göra så. Efter ett tag så tog jag tag i hans hår igen. Tårarna rann på Williams kind. Hmmm, man kanske inte ska göra så??!??!
William satte sig och åt mellis och då tog jag tag i Liams hår istället. Nu var mamma lite snabbare, så jag tror inte att han hann känna lika mycket som William. Jag drog till i tröjan också, men då blev inte mamma glad på mig. Nu fick det vara nog. Deras mammor var snälla och tog mitt agerande på rätt sätt, men mamma blev jätteledsen, skämdes och blev lite rädd. Varför gjorde jag så där???

Innan vi åkte därifrån så kramade jag både Liam och William helt av mig själv. Vi busade runt matsalsbordet och hade kul. Det var första gången som vi har lekt tillsammans på riktigt. Annars brukar vi bara springa runt med leksaker och ha kul.

Jag har känt av både tänder och förkylningen, så ibland har det varit lite jobbigt med känslorna. Nu längtar jag efter att få känna mig som den glada kille som jag vanligtvis är. Hoppas att ni slipper bli sjuka. Ta hand om er. Kram från en förkyld Elias

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är inte alltid så lätt att styra sina känslor och att förstå varför man gör si eller så och just då. Ska vi gissa att fysiken styr sin egen väg. Du ska se att det blir jämnare med humöret bara du blir frisk och glad igen. Många kramar från mormor och polarn. Hälsa pappa och mamma att de ska krya på sig.

2008-10-03 @ 23:30:28
Postat av: Christina

Krya på er däruppe i norr.

2008-10-04 @ 08:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0