*081121* Fredag igen!

Idag fick vi besök av en rastlös William. Han ville inte vara hemma idag igen. Då är det bra att ha någon att åka till. Självklart så hade vi roligt och lekte en hel del. Nu har jag kommit på hur man öppnar den sista figuren i min pop-up leksak. Den har varit lite klurig, då man måste föra den i sidled.

Jag sov dåligt mitt på dagen, endast 30 min. Jag hade även en dålig natt. Mamma var upp sex gånger. Hon vet inte riktigt vad det är som stör mig. Natten till torsdagen vaknade jag bara kl 1(ville ha en kram) och kl 5 då jag åt vällingen.

På em har vi mest bara lekt och busat jag och mamma. Pappa kom hem ganska sent, så vi hann inte leka idag, men det tar vi igen imorgon, då mamma jobbar. Pappa har varit och köpt biljett till hockeyn. Tänk, det blir min första match. Mamma skulle gärna vilja följa med, men man kan ju inte vara överallt.

Idag har jag haft en mat-dag. Vissa dagar äter jag mycket och andra äter jag dåligt. Idag har jag ätit massor. Mamma trodde inte att det skulle rymmas någon välling i magen, men jag fick i mig allihop.
Jag fick smaka lite av mammas mat tidigare idag. Hon sa att det var vamt. Då blåste jag. Fiffigt va!!

Pappa köpte ny nässpray till mig. Det har varit så jobbigt att ta koksaltlösningen. Jag har fått panik när jag har lagt mig på rygg. Nu slipper jag det. Det sa bara.....pjuuuu......sen var det klart! Vilken tur att grannen tipsade mamma och pappa om det. Tack Anna!

Nu önskar jag er en trevlig helg. Hoppas att ni får göra något trevligt med någon ni tycker om! Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Malin

Hos oss går det i perioder det där med vakna nätter - helt plötsligt så kan jag komma på att nu har det ju gått en vecka sen jag var uppe och sprang flera gånger på natten. Och så går det ett tag och så är man där igen, den senaste tiden har det varit mycket host och gråt på nätterna men inatt tror jag att de har sovit bägge utan ett ljud :)))Hoppas hoppas att det betyder att vi är friska nu

2008-11-22 @ 06:56:03
URL: http://www.tildeochellen.blogspot.com
Postat av: Christina

Du har väl mycke' spring i benen, det är nog därför du inte kan sova särskilt länge. Det blir nog bättre ska du se.

2008-11-22 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0