*081119* Mycket besök på sista tiden

I söndags em hälsade vi på Alice, som ska bli storasyster i april. Grattis! Vi kastade boll bl a och skrattade. Hon hade ett kök, som vi lekte med och en traktor, som var rolig.


Måndag kväll var faster med familj över och hälsade på oss. Jag hade puss och kram kalas med mina kusiner.


I tisdags var William över på fm och hälsade på. Vi lekte och hade kul.


Idag var Märta hos oss, medans hennes mamma var på utvecklingssamtal. Det gick så bra när hon var här. Vi åt lite frukost och sen sov hon i min vagn i 50 min. Så kan det bli när man vaknar kl 5.15. Jag vaknade först kl 7.50 så jag var pigg och lekte själv istället.


På em fick vi besök av Oscar, som vi inte har träffat på över två månader. Ibland hinner man inte med alla kompisar och dagarna bara går. Nåväl, nu fick vi träffas och leka en stund i alla fall.


Idag kom det ett brev i brevlådan. Där står det att jag har fått dagisplats och ska börja inskolningen 090108! Vad spännande! Märta kommer att börja på samma avdelning och jag vet en annan tjej som ska börja där. Mamma och jag ska försöka gå dit och prata lite med dom innan dess, för att höra hur man gör när man skolar in sig. Hur länge tar det osv? Vi har bara hört bra saker om personalen och dagiset, så vi hoppas att det stämmer.

Jag ska försöka att sova lite bättre i natt. Det har varit lite tjorvigt i någon vecka. Det beror antagligen på att jag är täppt i näsan och att jag har fått en tand till, min sjätte. Den har precis brytit igenom och det känns. Jag önskar er söta drömmar. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej på dig, det var värst vad du har fullt upp hela tiden.



På vilket dagis ska du få börja? Det blir nog riktigt kul för dig :-)



Kram,

Faster

2008-11-20 @ 14:10:55
Postat av: Christina

Lycka till på ditt dagis!

2008-11-20 @ 17:25:39
Postat av: kusinen Elin

Vad rolit att du ska börja på dagis.

Det kommer nog att gå bra för dig.

2008-11-20 @ 19:55:27
Postat av: Lisa

Vilket spännande liv du har. Det är ju fantastiskt att ha så många vänner omkring sig! Och du ,visst är det roligt att kunna styra sina kusiner så fint. Puss och kram från mormor.

2008-11-22 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0