*081115* Julbaket är i full fart

Igår em fick jag baka pepparkakor för första gången! Det var intressant. Jag kunde inte låta bli att smaka lite dessutom. Det var faktiskt gott. Vad tycks om mina fina pepparkakor?



Idag fick mamma sova ut. Pappa brukar vara snäll och låta henne göra det på lördagarna. Idag sov hon till kl 11.15, då vi kom och väckte henne. Hon är så snorig och har haft svårt att sova i natt. Dessutom fick hon komma in till mig kl 23.40, 1.50, 4 och 6.05. Sen sov jag sött (bökade) bredvid mamma till kl 7.40.

Vi har inte gjort så mycket idag. Det är kallt och halt ute, med lite snö kvar trots allt. Just nu är det -9 grader. Nu ska jag titta på hockeyn på tvn med pappa. Hoppas att dom vinner. Heja pojkar! Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilka fina pepparkakor ni har bakat. Jag riktigt längar när Werner och jag kan baka. Kankse nästa år.

2008-11-15 @ 21:36:32
Postat av: Lisa

Vilka underbara bilder. Ögonblick man alltid minns. Så mycket underbart ni får uppleva nu tillsammans. Kramar från Prinsbo.

2008-11-15 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0