*081112*

Idag har vi varit i farten hela dagen. På fm var vi till soptippen, Saab (pratade service) och sen åkte vi till hockeyarenan, för att titta på grabbarna när dom istränade. Jag fick stora ögon när vi klev in där. Sen kom leendet! WOW! Dom spelar ju hockey här, precis som på tvn. Mamma och jag satte oss på läktaren och jag satt still i ca 3 min, innan det sprätte till i benen igen. Det finns jättestora ytor att springa på där. Mamma och jag såg Alicias pappa på träningen.

På vägen hem somnade jag i bilen. Normalt brukar mamma kunna lyfta över mig till sängen, så sover jag vidare. Det gjorde jag inte idag. Tänk vad man klarar sig länge på 10 min sömn. Jag somnade inte förrän kl 15.15 och sov till klockan var 16.30. Då tog mamma upp mig och jag somnade på hennes axel och sov till kl 17! Sen har jag busat och lekt med pappa, innan det var dags att gå och sova.

Söta drömmar till er alla. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej på dig, vad spännande att du fick vara och se när de tränade hoceky, kan tänka mig att du gillade det :-)



Kram från faster (hälsa mamma o pappa)

2008-11-13 @ 10:26:57
Postat av: Engla

Oj, hockey? Då förstår jag att du blev sömnig! Samtidigt så förstår jag att du inte ville sova vidare när du kom hem. Antar att du vill bli hockeyproffs nu. :)



Krassliga kramar från Engla.

2008-11-13 @ 14:23:38
URL: http://blog.enstjarna.com
Postat av: Christina

Skönt att sova på en välbekant axel. Werner brukar sova mot min.

2008-11-14 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0