*081101* Allhelgona helg

Hoppas att alla får en trevlig allhelgona helg. Vi har haft en trevlig dag. På morgonen var det -9 grader och frost överallt. Pappa åkte och bytte däck på lastbilen i morse. Mamma och jag klädde på oss och gick ut i kylan. Det var skönt i lä, till och med några plusgrader i solen. Tanken var att vi skulle leka ute, men jag hade så svårt för att behålla vantarna på, så till slut tog vi oss en promenad med vagnen istället. Det är skönt att bara sitta och titta sig omkring. Vi tittade på fåglarna, vovvar m.m. Det var så rofyllt att jag somnade i vagnen. Väl hemma ställde mamma vagnen i solen, så där sov jag i 1h 45 min.

På em tog vi oss en tur till Leos lekland. Det var mycket barn där, så jag hade lite svårt att koncentrera mig. Jag kände igen mig på en gång när vi klev innanför dörrarna. Vi åkte rutchkana, klättrade i borgarna, lekte i bollhavet m.m. Efter allt lek måste man vila. Se bara sista bilden på pappa.


På vägen hem åkte vi förbi kyrkogården och tittade på alla tända ljus. Det var så vackert och jag tittade mig fascinerat omkring. Vi tände ljus och ägnade en tanke åt våra nära och kära.

Nu hoppas jag att ni får en god natts sömn. Jag ska i alla fall försöka med det. Natti natti. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0