*080523* Äntligen fredag!

Fredagar är en bra dag, för då badar jag på morgonen. Det tycker jag om! Dessutom vet jag att pappa är ledig om helgerna. I helgen ska vi ut och åka husvagn med faster, kusin Sara och långa farbrorn. Dom vet inte vart vi ska ännu, för den här gången fick vi välja. Nästa gång får dom välja. Det är lite spännande så.

Igår övade jag flitigt! Jag kröp fram till en stol, reste mig, klappade på stolen lite, satte mig sakta och försiktigt, dunsade ner dom sista 3-4 cm, kröp vidare till nästa ställe, t ex soffan, upprepade proceduren osv. Så där höll jag på i nästan en timme. Det är så roligt att få lära sig nya saker hela tiden. Undra vad jag lär mig härnest?

Igår sov jag bara korta stunder på dagen, först 15 min, sen 10 min och sen 30 min. Idag chockade jag mamma med att sova 1,5 timme i sträck istället. Jag har även sovit bra i natt. Jag har bara vaknat 4 gånger mellan kl 20-06. Annars brukar jag vakna en gång i timmen. Mamma hoppas självklart att det håller på att vända, för hon påstår att det är jobbigt att vakna så ofta. Hmmmmm, märkligt!

Jag önskar er alla en trevlig helg med massor av sol och värme. Kramar Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hejsan, vad bra att du har sovit bra nu när vi ska ut och campa. Det blir spännande att se vart vi ska fara. Saras kompis tycker att det ska bli jätteroligt att få träffa dig, hon tycker att du är så gullig. Syns om några timmar. Kram, från faster och kusin Sara

2008-05-23 @ 13:43:24
Postat av: Moster

Hoppas ni får en mysig campingtur!

2008-05-23 @ 17:33:10
URL: http://tuffeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0