*080521*

Idag vaknade jag tidigt av pappas väckarklocka. Det var inte så populärt hos mamma, för hon mår inte så bra och vill gärna få vila och sova istället. Jag mår mycket bättre och igår när mamma jobbade, så busade och skrattade jag och pappa en hel del. Vi tog oss även en promenad till centrum och överraskade mamma med att köpa tårta. Hon fyllde ju år igår. Grattis mamma! Idag är det morfars tur att fylla år. Grattis!

Idag får vi se vad som händer. Jag tror att jag ska övertala mamma om att ta en promenad i friskluften. Det var ju så längesen vi var ute sist. Ha en bra dag. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej, jo vi trivs bra i kyrkbyn. Du kanske kan skicka ett mail från din mailadress istället så kan jag svara mer över ett mail (om du vill). Blir lite långrandigt kanske att skriva kommentar :)

2008-05-21 @ 11:04:29
Postat av: Ylva igen...

nä, just det...du kan ju inte se min mailadress....den är (lite krypterat så här på internet...) ylva punkt smeds snabela hotmail punkt com. Du kan ju radera inlägget.

2008-05-21 @ 11:18:30
Postat av: Ebon

Grattis grattis i efterskott mamma D :-)

Hälsn. fam BergEngström

2008-05-21 @ 19:42:13
Postat av: Elias mamma

Tack så mycket! Kram

2008-05-21 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0