*080516* På bättringsvägen!

Nu börjar jag känna mig lite bättre, efter tre dagar med 39 graders feber. Jag har klängt och gnällt hela dagarna. Mamma är glad att jag fortfarande får plats i bärselen, för jag är ganska tung att gå runt och bära på.
I morse när vi vaknade så hade jag bara 37,1 grader, men den steg under dagen till 38 grader igen. Jag hoppas att jag blir bättre snart, för pappa saknar den där glada killen som han lämnade på flygplatsen (när jag och mamma åkte till mormor och co).

Vädret har inte varit det bästa sista dagar och det gör ju inget då vi måste hålla oss inomhus. Både jag och mamma längtar ut. Det ska bli skönt att få lite friskluft och kanske en promenad.

Nu sitter vi här och längtar efter att pappa ska komma hem. Det är ju äntligen fredag. Hoppas att vi hinner vara tillsammans lite i helgen. Jag passar på att önska er alla en trevlig helg. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0