*080514* Temperaturen är hög uti kroppen

Nu har jag gått sta och blivit sjuk. Jag har fått feber och pendlar mellan 37,5-39 grader. Mamma och pappa har det inte lätt att ge mig alvedon, för jag är stark och totalvägrar att dricka den där äckliga saken.
I natt skickar vi ner pappa i källaren, så att han kan sova, för han jobbar långa dagar just nu. Jag är orolig om nätterna och vrider mig en hel del. I natt var jag så varm, att mamma fick slita av mig pyjamasen.

Under dagen idag har mamma fått öva sina arm muskler och burit på mig hela dagen, förutom en kvart kl 14. Då lekte jag en liten stund, innan jag började gnälla och vara ledsen igen. Just nu sitter jag och plockar ur alla förpackningar med popcorn ur kartongen.......nä, nu är det dags att klänga på mamma igen.

Tack för alla kommentarer. Det är så roligt att ni uppskattar bloggen och att ni kommenterar. Ta hand om er allihopa. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig lille vän! Polarn och mormor tänker på dig mycket. S T O O O O R
kram!

2008-05-14 @ 22:44:13
Postat av: Jen116

Men sötnos... Är du sjuk? Hoppas du blir frisk snart igen... KRAMAR på dig!

2008-05-15 @ 08:35:57
Postat av: Kusinen

Hejsan min kusin!!!
Gud vad tråkigt att du är sjuk =(.
Krya på dig.
MVH Elin.

2008-05-15 @ 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0