*080507* På resande fot

Idag har jag och mamma åkt till mormor och polarn. Pappa kunde inte följa med, för han måste jobba. Vi saknar honom redan.

Först åkte vi bil, sen flyg, buss och sist bil till mormor och polarn. Hemma hos dom så träffade vi morbror och hans fru och mina två kusiner. Jag fick visa upp hur duktig jag har blivit på allt möjligt.

Igår när mamma packade så upptäckte jag att jag kunde släppa taget när jag rest mig upp och stå helt själv. Idag har jag övat på att släppa taget och gå några steg själv. Jag ska nog bli en hejare på det här med, ska ni se. Jag har bara ålat två gånger idag, resten har jag krypit. Det går bättre och bättre och dessutom snabbare.

Mamma och jag har fått en egen stuga att sova i, när vi är här och hälsar på. Hoppas att jag sover bra där.
Godnatt kramar från Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej på dig, hoppas att du har det trevligt på din resa till mormor o polarn. Hälsa dem från mig.

2008-05-08 @ 18:02:51
Postat av: Lisa

Ni är så välkomna. Hoppas ni kan sova gott i stugan och ha en trevlig vistelse hos oss.

2008-05-08 @ 22:00:40
Postat av: Elin

Ja det var trevligt!
Kul att ni kom hit!
Ses imorn. =)

2008-05-09 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0