*080327* Blåsigt ute idag

Hejsan svejsan!
Idag är det blåsigt ute och snön yr i luften. Lite trist, men så är det ibland. Det verkar bli en dag inomhus. Mamma har passat på att rensa lite i mina kläder igen. Bort med stlk 68 och fram med mera 74, 74/80.

Igår var vi på bvc och vägde och mätte mig: 8750 gr och 71,5 cm lång. Där träffade vi Alicia och hennes mamma och pappa. Hon har hunnit bli 5 mån och fick sin spruta igår. Hoppas att hon mår bra idag.

Idag hade vi tänkt gå på Stor och liten, men mina sovtider stämmer inte så bra längre. Medans jag sov, så ringde mammas mobil. Det var William som ville komma och hälsa på. Jag vaknade snart och så hann vi leka en stund, innan det var dags för William att åka hem och sova. Det är alltid lika kul att träffa honom. William har också lärt sig att sparka fotboll nu. Det är kul att vi lär oss så mycket hela tiden. Mamma tycker att han har blivit stor sen vi såg honom sist.

Imorgon är det fredag igen och sen är pappa ledig i helgen. Det blev en kort vecka, nu när det var påsk. Det ska bli så skönt att vara tillsammans hela familjen igen. Nu önskar jag er en trevlig dag. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0