*080320* Uppstigning kl 5.45!

I natt sov jag faktiskt ganska bra. Det tycker till och med mamma. Pappa sover fortfarande nere i källaren. Jag somnade kl 19 och var lite orolig i sömnen kl 19-21. Då kom mamma och la sig. Sen sov vi till kl 23, då fick jag lite mat. Sen busade jag en gång med mamma och gnällde lite, men somnade om själv. Kl 1.30 och kl 3 behövde mamma bara stoppa in tutten. Kl 5.15 gnällde jag och fick nappen igen. Kl 5.30 fick jag mat och sov till kl blev 5.45. Då slog jag upp mina vackra blå ögon och bara log åt mamma. Då kunde mamma inte låta bli att le tillbaka. Strax efter det kom pappa in i sovrummet och sa godmorgon.
Mamma och jag låg i sängen till kl 6.25, men då var jag less och ville kliva upp.

Vi har varit så duktiga idag jag och mamma. Vi har hämtat ved, eldat, tvättat, mamma har packat i och jag har packat ur, vi har sjungit och busat och så har jag sovit middag.

Min kompis William är fortfarande sjuk. Hoppas att han blir bättre snart, så att vi kan hälsa på honom.

Jag har blivit mycket bättre, men det rinner fortfarande lite ur näsan. Jag behöver (tack och lov) inte ta några mera näsdroppar.

Nu vill jag önska er alla en riktigt trevlig påsk! Ät mycket gott och umgås med nära och kära. Det ska vi göra.
Ett speciellt grattis skickar jag till Pernilla, som fyller år i helgen. Vi önskar att vi kunde vara med er! Vi tänker på er. Nu ska jag gå och lägga mig. Kram Elias
image220

Kommentarer
Postat av: Sonja Niemi

Hej.vilken stor kille du redan blivir sen jag såg dig.ha en trevlig påsk.

2008-03-21 @ 14:38:19
Postat av: Elin

Vilken duktig kille!
Vi har mycket folk hemma hos oss nu.
Vi är 22 st i huset.
Mamma hälsar tack.
Många kramar! :,B

2008-03-22 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0