*080319* Uppstigning kl 6.30

Godmorgon allihopa!

Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag, men inte mamma. Hon påstår att jag har varit tjorvig i natt, från kl 3. Hon överdriver så lätt, som mammor gör. *blink blink*

Idag skulle vi behöva göra massor här hemma inför påsken. Packa, skotta ute, dammsuga och så skulle mamma vilja att vi kunde åka in på babysången, men jag är fortfarande snorig, så det blir inte någon sång. Vi får sjunga hemma istället. Jag gillar sång och musik och tittar på högtalarna när det låter.

Nu ska jag ta och sova middag. Då kanske mamma hinner skotta under tiden. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Busunge!
Att du väcker mamma så tidigt.
Puss o kram!

2008-03-19 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0