*080317*

Nu tror jag att jag är på bättrings vägen. Det rinner inte längre i mina ögon och jag är inte lika täppt i näsan, även om det fortfarande kommer en massa snor. Jag är inte sugen på gröt, varken på morgonen eller kvällen. Jag äter hellre sådant som är mer flytande, som risgröt, dessert eller mammas mat.

Snart är det påsk och vi kommer att åka till farmor och farfar och hälsa på. Då ska jag få åka skoter för första gången. Jag har talat om för farmor att jag vill ta med min bil, så då måste vi ta bort alla mattorna, så att jag kommer fram.

Jag har kommit in i en period, då jag leker ganska bra själv. Om jag sitter i min bil så går jag gärna runt i vardags rummet och lyssnar på musik. Jag kan även ligga på min filt och leka med mina saker en längre stund. Jag har lärt mig att åla mig fram på armbågarna, om jag måste nå något som ligger en bit bort.

Både igår och idag vaknade jag utan att grina. Det har inte hänt på flera månader. Mamma hoppas att jag känner mig mera trygg i sängen och ska sova bättre, speciellt om nätterna.

Det blir inget Stor och liten idag, när jag inte är riktigt frisk. Jag vill ju inte smitta ner dom andra barnen. Mamma och jag får försöka börja packa för påsken istället. Det är ju så mycket saker som jag behöver ha med mig.
Hoppas att ni får en bra dag. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Vad bra att du börjar bli bättre :-) Dina kusiner Sara o Malin längtar till på torsdag när ni ska fara iväg på påsksemester :-).

Kram från faster

2008-03-17 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0