*080314* Det rinner och rinner.....*uppdaterad*

Stackars lilla mig! Jag har blivit förkyld! Jag känner mig gnällig och vill gärna vara i mammas famn. Det rinner och rinner ur näsan och jag torr hostar. Igår kväll fick jag alvedon innan jag somnade och har faktiskt sovit ganska bra (om man ska jämföra dom sista veckorna), men jag och mamma var vaken mellan kl 4 och 5 igen.

Kl 8 vaknade jag och vi klev upp kl 8.30 och badade. Det var skönt som vanligt! När mamma klädde på mig så hittade hon en blåsa i en rodnad. Nu hoppas vi att det bara var något tillfälligt och att det inte är vattkoppor som är på väg. Det är tydligen många barn som har det nu.
När pappa kom hem, så skulle mamma visa blåsan. Den var borta, men nu har jag fått tre små röda blåsor på benet istället och några mini mini i jumsken. Undra vad det kan vara. Igår hade jag någon i pannan också. Det kanske bara är värmeutslag eller något liknande.

Till sist vill jag säga välkommen till världen Maja, som tittade ut i måndags! Kram Elias
 
Förkyld och snorig med rinnande ögon, men glad ändå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är underbar och glad fastän allt inte är ok med dig. Hoppas det inte blir något värre av dina krämpor. Krya på dig. Stora mormorkramar till Elias.

2008-03-14 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0