*080310*

I natt vaknade jag kl 4.30 och var vaken i ett bra tag. Då var mamma less och ammade mig till sömns. Sen vaknade jag efter kl 7. Pappa tyckte att det hade varit en okej natt, men mamma var trött och ville sova mera. Det fick hon inte, för jag var redo att kliva upp och skratta och busa. Hihihihi!

Vi klädde på oss för att gå till Stor och liten, men då somnade jag i vagnen och sov i TVÅ timmar (jag som oftast sover 30-40 min). Mamma passade på att gå till grannen och fika medans jag sov, eftersom hon redan var påklädd. Sen gick vi hem och åt lunch.

På em var min kompis William förbi och hälsade på. Han har börjat röra på sig en hel del. Det såg jag när han låg på filten med mig. Det är alltid lika roligt när jag träffar honom.

Imorgon ska vi på "kurs" på bvc igen. Det blir sista gången. Den här gången kommer det att handla om olyckor i hemmet. Mamma och pappa köpte skydd till uttagen i helgen och så har dom satt upp grinden och pappa har monterat dit en dörrstopp, för att jag inte ska ramla ner för trappen. Dom har även fått börja plocka undan lite saker här och där, här hemma, för jag har bra räckvidd när jag kör min bil.

Jag glömde berätta vad som hände när vi var på babysången i onsdags. Jag satt helt själv i 15 sekunder. Det var för att jag var så fokuserad och glömde bort att röra mig åt alla håll. Så kan det gå! Om jag bara kunde lära mig att sitta still lite oftare, så skulle jag kunna sitta länge och oftare.......men det finns ju så mycket att göra och sträcka sig efter.
Nu önskar jag er söta drömmar! Kram Elias


Kommentarer
Postat av: Elin

Busunge!
Du väcker mamma så tidigt.
Men det kan vara väldigt svårt att somna om ibland.
Många kramar! /Elin

2008-03-11 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0