*080307* Två steg fram och ett tillbaka igen

Efter två underbara nätter, enligt mamma, så har vi åter igen haft två h*lvetes nätter här, då jag vaknar varje timme och tjorvar. I natt fick jag sova i mammas säng. Nåväl, det är ju lördag imorgon och då tar pappa morgon passet.

Idag är det underbart väder här. Sol, klarblå himmel och bara -4 grader, men i solen är det plus grader och det har börjat droppa från taken.
Igår snöade det hela dagen. Mamma och jag tog oss en liten promenad till Stor och liten, men det var jättelite barn där och ingen i min ålder, så när jag blev trött efter en timme passade vi på att gå hem.
På em var vi till Alicia och hälsade på. Tack för en jättetrevlig dag. Vi gick dit med Ester och hennes mamma i snöovädret. Det tog bara en halvtimme. Det var jag, Alicia, Ester, William och så träffade vi även en ny kille, som hette Oskar. Här kommer lite bildbevis:


Nu ska mamma och jag städa, så att det blir fint här till helgen. Kram Elias
 Jag tar hand om mattpiskan, så får mamma dammsuga

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad det måste vara roligt för dig med så många kompisar. Ni verkar att ha det trevligt. Kram från mormor och plastpåsen.

2008-03-09 @ 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0