*080302* Killar-kan-dag!

Idag är mamma inge pigg, utan ligger och sover på soffan och i sängen om vartannat. Hon är snorig och hängig. Jag vet inte om det beror på att jag håller henne vaken om nätterna, eller om hon har fått en förkylning. Nåja, det gör ju inget, för pappa och jag har kul ändå.

Idag har pappa och jag varit ute på två promenader. Pappa hade tänkt att skotta bort snön som kom igår, men jag hann precis vakna, när vi kom hem. Andra gången sov jag två timmar ute. Det var så skönt.
I eftermiddag satt vi och tittade på svt.se och såg när Märtas pappa gick i mål. Han har åkt Vasaloppet. Bra jobbat!

Just nu är pappa till centrum och hämtar mat, så att mamma slipper tänka på det. Jag försöker vara snäll med mamma under tiden, så att hon inte blir så trött. Mamma tycker det är tur att jag för det mesta är en sån glad och snäll kille, även om jag är väldigt aktiv och sällan vill sitta still.
Något som jag tycker om väldigt mycket just nu är min gåstol. Då får jag lite frihet och kan ta mig runt lite som jag vill. Nu ska vi duka tills pappa kommer hem med maten. Ha det bra. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0