*080629*

Hejsan!
Nu har det varit full fart i en hel vecka. Mamma och jag har varit på babyträff och så har vi haft besök av morfar och hans fru. I natt har mamma sovit i källaren ensam för första gången sen jag föddes. Jag och pappa kämpade på och lät mamma vila upp sig lite. Jag klarade hela natten utan att äta, men jag vaknade precis lika många gånger som vanligt.

Igår provade pappa att ge mig skeden, så att jag fick äta själv. Det gick jättebra! Det enda som var svårt var att släppa skeden, så att pappa kunde ha på mer mat. Det var jättekul och jag var så stolt över mina nya erfarenheter.

I em lekte jag på altanen och övade på att krypa ner för trappstegen (2st) med huvudet före. Det gick riktigt bra, så nu kan jag ta mig från gräset och in i huset alldeles själv.

Här kommer inte den gladaste bilden på mig, men äntligen ett bildbevis på att jag har fått tänder. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag blev medlem på mittklipp.aftonbladet.se och la upp klippet där. Jätteenkelt. =)

Puss och kram från Rockhammars bruk

2008-06-30 @ 12:40:23
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0