*080623*

Idag har jag lärt mig att böja mig ner och resa mig upp igen, utan att ta i golvet. Jag jobbar fortfarande på att resa mig upp utan att ta stöd. Det går inte ännu, men jag ska fortsätta att öva, så att jag klarar av det med.

Idag har vi haft Märta och Malte på besök. Vi passade på att fika och äta glass på en filt på baksidan i solskenet. Det var mysigt. Vi kunde gunga och leka på altanen. Malte lekte med vattnet i slangen och hade roligt. På em har det regnat, så det var tur att vi var ute på fm.

I helgen har vi campat med morfar och hans fru en natt och sen bodde vi hos faster en natt. På midsommar var vi till Storforsen, men det var så tråkigt väder när vi skulle dansa runt stången. Det var grått och regnigt, men pappa, mamma och jag dansade en liten stund.

I helgen har det kliat i min mun. Mina två framtänder är på väg. Man får lov att gnugga med tandköttet när det kliar.


Undra om det kliar i pappas mun också?
Jag önskar er en trevlig kväll. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0