*080618* Busfrö....det är jag det!

Nu börjar jag bli en liten rackar unge, men massor av bus i mig. Både igår och idag när vi var och handlade, så kunde jag ta mig ur sitsen i kundvagnen. Mamma försökte med att jag skulle sitta i kundvagnen istället. Det gick bra en stund, sen ville jag gå själv istället. Efter halva affären så orkade jag inte gå längre. Då fick mamma bära en trött och gnällig kille. Jag somnade sött i bilen, på väg från mataffären.

Igår cyklade jag och pappa och hälsade på mamma på hennes jobb. Då blev hon jätteglad!

Mina favorit lekar just nu är:
*öppna och stänga dörrar
*kasta runt skor i hallen
*vända nappflaskan upp-och-ner och sen gegga runt i vätskan
*gå
*leka titt-ut......men nu är det jag som gömmer mig......hihi!
*krypa upp på diskmaskinen och tvättmaskinens lucka
*testa min röstresurser

Idag övade jag på att resa mig utan att hålla i något. Det är nära att jag klarar det nu. Då blir det säkert ännu mera fart på mig. På bvc sa sköterskan att hon tror att jag springer inom en månad. Vi får väl se.

I tisdags hälsade vi på hos Alicia. Hon hade babyträff. Vi var ca 10 st i åldern 6-12 mån. Det var kul och trevligt! Jag och Liam hade spring tävling på deras altan. Jag och Liam först.......våra föräldrar efter det!

Nu måste jag försöka sova en stund, för imorgon ska vi göra lite ärenden och packa husvagnen för midsommar. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej på dig ditt lilla busfrö, hoppas att du kan sova gott i natt så att du orkar med allt bus imorgon och att fara iväg med husvagnen.

Trevlig midsommar och hälsa mamma o pappa

Kram, faster

2008-06-18 @ 22:58:34
Postat av: Jen116

Jaså... Du är ett lite busfrö. Pratade med din farmor här om dagen och hon sa att du var ett charmtroll. Att du är en sötnos har jag ju vetat sedan tidigare. Men som de brukar säga "kärt barn har många namn"...



Önskar nu dig och din familj en riktigt härlig och go midsommar. Hoppas ni får det bra i husvagnen.



Kramis

2008-06-19 @ 12:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0