*080616* Idag kom.....

....min andra tand! Nu har jag två tänder i neder käken. Det är ganska besvärligt att få tänder. Jag är gnällig och klängig på mamma mest.

Igår natt sov jag bra. Jag somnade kl 21.40. Sen vakande jag kl 1.30, 4, 7 och sen vaknade jag för dagen kl 8.15. Inte illa va?!?! Mamma och pappa som är vana med att jag vaknar varje timme annars. Nu ska jag försöka vara duktig och sova gott i natt också.

Idag var vi på stan med farmor och gjorde lite ärenden. Vi fikade och då passade jag på att charma halva fiket.

Imorgon är vi bjudna till Alicia för att leka. Det ska bli kul att träffa lite kompisar. Nu är det läggdags.
Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej på dig, vad kul att du har fått en till liten tand :-) Vad skönt att du har sovit så bra inatt, fortsätt med det så blir mamma glad.



Ha en bra dag, vi hörs

Kram från faster

2008-06-17 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0