*080613-080615* En ny helg med husvagnen

I helgen har jag varit ute med mina föräldrar i husvagnen. Det är mysigt och kul i husvagnen, men jag sover inget bättre där tyvärr. Jag har fått sova mellan mamma och pappa, som har hjälpts åt att vyssja mig när jag har varit ledsen. Just nu plågar min kommande tand mig. Den är snart igenom, så vi håller tummarna att jag sover bättre snart.

I lördags var det så blåsigt oh kallt, så vi var på leklandet på campingen och hade jättekul istället!


På kvällen var det dags för fotboll på tvn. Pappa och jag värmde upp med att sparka boll:


Ikväll cyklade vi till farmor och farfar och hälsade på. Det var trevligt, men jag blev så trött att jag fick lov att sova en stund där.

Nu är vi hemma igen, men vi har fullt upp i veckan. Imorgon åker mamma, jag och farmor in till stan och gör ärenden. På tisdag är vi bjudna till Alicia på fm och på em jobbar mamma, så då får pappa och jag ha lite kul igen. På onsdag måste vi tvätta hela dagen säger mamma. På torsdag em åker vi en tur med husvagnen igen. Då åker vi nog och möter morfar och hans fru och firar midsommar med dom. Mamma ser fram emot att få dansa runt midsommarstången med mig, för det tror hon att jag kommer att gilla. Nu ska jag försöka att sova gott i natt. Söta drömmar. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Härliga bilder med glädje och mys!

2008-06-16 @ 11:09:08
Postat av: Jen116

Låter som om helgen var lyckad! KUL... Du är supergullig i fotbollskläderna...!



Kramis

2008-06-16 @ 13:30:34
Postat av: Moster

Vilka underbara bilder!

2008-06-17 @ 19:45:43
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0