*080610*

Hej allihopa!
Det är så fullt upp här hela tiden, att jag nästan inte hinner uppdatera bloggen nu för tiden. Här kommer en snabb sumering av vad jag har lärt mig på sista tiden:

*I torsdags på picknicken lärde jag mig äntligen att dricka ur nappflaskan, så nu kan jag dricka välling om kvällarna

*I torsdags när jag och mamma var på stan, så parkerade vi i p-huset. Det var jätteroligt att höra min egen röst. Mamma säger att det kallas eko. AAH AAAAH AH, skrek jag! Det var kul

*I fredags så pekade mamma på pappa och frågade, vem är det? Då sa jag: pappa. Nästa gång sa jag babba

*Jag når nu det som ligger längst ut på köksbordet och även fönster brädorna. Jag lyckades i fredags att ta ner en kopp från bordet.

*I helgen lärde jag mig att vinka *vink vink*

*Jag går runt och jollrar och pratar en hel del nu. Jag säger: daj daj daj daj daj!

*I husvagnen satte pappa och långa farbrorn mig i matstolen, för att veta vart jag var. Det tog mig 5-10 sekunder och sen statt jag uppe på bordet istället.....hihihi

*I söndags när mamma och jag var ute och gick med barnvagnen, så lärde jag mig hur jag krånglar mig ur midjebältet, så nu måste jag alltid ha hela bältet på mig, så att jag inte trillar ur vagnen

*Jag har lärt mig att krypa upp på diskmaskinens luckan


Jag och pappa

Kommentarer
Postat av: Moster

Oj vad du var lik din mor på den där bilden! =)

2008-06-10 @ 21:23:23
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Jen116

Oj vad du lär dig nya saker hela tiden. Kul... Tänk bara på att mamma och pappa måste hinna med dig i alla påhitt... :)



Ha en underbar dag!



Kramis

2008-06-11 @ 11:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0