*080603* 9 månader

Idag är det 9 månader sen jag föddes. Jag har hunnit lära mig mycket på denna tid. Det jag övar på mest just nu är så klart att gå. Det går riktigt bra, om jag får säga det själv.

Nu har sommaren äntligen kommit och vi hoppas på att få åka mycket husvagn i sommar, cykla och få njuta av sol och värme. Det går toppen att åka bakpå mammas cykel. Jag hoppas att mamma/pappa och jag kan ta oss en tur snart igen.

I helgen var William och hans föräldrar och hälsade på. Nu har jag och William fått upp ögonen för varandra på ett annat sätt och kan leka lite mer. William kryper och ställer sig mot en massa saker nu, så det dröjer inte länge nu innan vi kan springa ikapp. Nu ska mamma och jag ta oss en promenad i solen. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Jen116

Grattis till din 9-månaders dag! Tiden bara rusar iväg. Även du i din utveckling. :)



Tror säkert din nästa husvagnstripp kommer att bli riktigt härlig. Jag vet vars ni ska, men självklart är mina läppar förseglade... :)



Ha det så bra!



KRAMIS

2008-06-03 @ 13:44:37
Postat av: Faster

GRATTIS på din 9-månadersdag :-)

Kram, från faster

2008-06-03 @ 15:28:52
Postat av: Lisa

Grattis på 9-månadersdagen! Du är verkligen en underbart duktig pojke. K R A A A M ger Polar´n och mormor.

2008-06-03 @ 21:48:55
Postat av: Elin

Grattis i efterskott killen!!!!

Kram du kusin Elin!!! =)

2008-06-04 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0