*080715* Idag kom....

äntligen den fjärde tanden fram! Den har legat där och skaft länge, men idag sprack den fram.

Ikväll provade mamma och jag att klippa gräset. Det gick bra. Jag satt i bärselen och hummade, medans mamma körde fram och tillbaka. Imorgon ska vi klippa klart.

Nu börjar mitt sömnstrulande att bli bättre. Jag har lärt mig att gå och lägga mig själv. Ikväll tog det bara 3 minuter innan jag somnade. Jag vaknar ca 2-3 gånger per natt. Oftast vid kl 5.20-5.30 vill jag äta lite. Då får jag välling av mamma. Pappa har fått sovit i källaren sista två veckorna, för han jobbar så hårt och intensivt just nu.

Jag gör mitt bästa om dagarna för att hjälpa till här hemma. Här hjälper jag mamma att plocka ur diskmaskinen:

Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Polaren från Söder

Tur att det inte var första finnen som kom

2008-07-15 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0