*080711 Skitväder! Kallt, mulet och regn

Igår när jag skulle lägga mig, så kom jag på att jag nästan kan ta mig ur spjälsängen. Jag tar tag högst upp på kanten och sen klättrar jag och drar mig uppåt. Jag var halvvägs över kanten. Morbrors fru har sagt att små barn som klättrar över kanten själv ska egentligen sova i vanlig säng.......men är det inte lite tidigt att börja med det vid 10 månader?

I natt sov jag inget vidare igen. När ska jag nånsin kunna lära mig att man ska sova om nätterna.

Idag var vi och hälsade på Linn. Ester och Liam var också där. Tjejerna satt och lekte på lekmattan, medans jag och Liam höll igång och gjorde bus. När vi kom hem därifrån så hade mamma glömt nyckeln. Vi satte oss i uterummet och lekte medans regnet öste ner.

I helgen ska pappa jobba. Regnet ställer till det för honom. Vi får se om jag och mamma kanske leker lite med William, för hans pappa jobbar också i helgen.

Nu önskar jag er alla en trevlig helg. Kram Elias



Jag och William


Kommentarer
Postat av: Mormodern

Vad livet är skönt med en kompis på nära håll. Kram

2008-07-12 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0