*080710* Grått, trist och småregn, 15 grader varmt

Vart är sommaren??? Mamma sa att man inte behöver ha mössa på sommaren, men än så länge så har jag den nästan varje dag. Hmmmm! Undra vad hon menade med det!?!

Idag har jag och mamma varit hemma. Jag har bökat två nätter, pga magknip. Om dagarna sover jag lite längre nu. Jag kan sova 45-50 min, istället för 30-40 min som jag gjorde förrut.

Jag har hittat lite nya nöjen. Det ena är att kasta ner saker för trappen och mamma hämtar dom. Det andra är att bläddra i böcker. I tre dagar har jag legat och suttit på golvet och bläddrat fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, hur länge som helst.

Igår tänkte vi åka till Leos och leka, för det var regnigt och tråkigt. Det var fler än vi som tänkte så. Det var fullt med folk och ljudnivån var så hög att mamma blev rädd och fick nästan panik. Vi packade ihop och åkte till William och lekte istället. Liam följde också med dit. Vi lekte med kastrullunderlägg och titta ut och såg vovvar.....vovv, vovvvv, voff!
Jag passade även på att öva mig på att krypa i trappor. Jag klarade hela trappen tre gånger! Mamma behövde inte hålla i mig alls.

Nu ska jag byta blöja. Ha det bra. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Oscar

Åh, har du också börjat krypa upp och ner i trappor. Jag har också det, men jag har varit på sjukhus och sovit en natt för jag hade så hög feber. Får börja träna igen snart, när jag blir lite piggare. Vi ses snart kompis!

2008-07-11 @ 00:43:49
Postat av: Jenny

Oj vilken aktivitet, det är en aktiv liten kille ni har! :) Jag jobbar idag och nästa vecka, sen semester igen. Vi kan tyvärr inte komma till Maria och Andreas fest. Antar att ni ska dit? Kram

2008-07-11 @ 07:28:06
URL: http://jenny.maurin.se
Postat av: Modern

SSnart ska ni få tänka lite på er själva också!

2008-07-11 @ 12:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0