*080707* Nya erfarenheter

I morse kom jag underfund med hur man klättrar ur matstolen. Mamma var inte lika glad över det, som över mina andra framgångar.
Idag var William förbi och hälsade på med hans mamma. Det är så roligt när vi träffas, så jag ler och blir glad.

I helgen såg jag jättemånga vovvar på campingen. Vovven säger: vovv, vovv! Jag tycker om att se på vovvarna och blir så glad så fort jag ser någon.
Andra ord som jag säger nu är mamma, pappa, titta, lampa och he(j). När mamma säger att pappa ska åka och jobba, då vinkar jag.

Jag kan göra high five, vinka och klappa händerna. I helgen låg jag och sov i min vagn. Rätt vad det var så såg mamma, att jag låg och vinkade i sömnen. Man måste ta varje tillfälle att öva på det man kan.

Nu hoppas vi på lite värme, så att vi kan få njuta lite av sommaren på riktigt. Sommarkramar Elias

Hoppsan! Gasolen tog slut, så pappa ordnade varmvatten på sitt finurliga sätt. Vi fick stanna på en rastplats, för jag var så hungrig.


Kommentarer
Postat av: Moster

Fick ni något paket i förra veckan?

Kram

2008-07-10 @ 07:36:23
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0