*080702* Kompisar är bra att ha

Igår cyklade jag och mamma till William och hälsade på. Medans vi var där, så kom Oscar och lekte också. Vi gungade ett tag, fikade och sen gick vi på promenad och sov middag tillsammans. Det var trevligt! Det är tur att William har två vagnar, för då kunde mamma och jag låna en.

Idag var vi till Liam och hälsade på. Det var första gången som jag och mamma var dit. Man måste ta bilen dit, för dom bor en bit bort. Det var jättekul. Liam och jag är lika aktiva båda två, så vi gillar att "springa" i kapp. Liam har ett jättefint lekrum med massor av leksaker. Det är alltid kul att se andras saker, för man blir så less på sina egna som man leker med varje dag.

Imorgon måste mamma och jag packa och tvätta och förbereda för ännu en husvagns helg. Vi ska på marknad i helgen. Kanske kommer vi att träffa farmor och farfar, för jag tror att dom ska dit också.

Mamma har börjat projekt sova-om-nätterna. Vi har brottats i tre nätter nu. Jag vaknar och ställer mig upp, mamma säger natti natti och lägger mig ner. Andra natten sov jag från kl 21.40-0.55.......sen tjorvade jag ända till kl 2.10 innan jag kunde acceptera att det var dags att sova igen. Sen sov jag till kl 5.25, tjorvade i 35 min, sov till kl 7.15 fick amma och sov till kl 8.30.
Natten till idag sov jag från kl 19.40-0.59, sen tjorvade jag till kl 1.55 innan jag kunde somna om. Jag sov till kl 5.25, tjorvade i ca 15 min, sov till kl 6.15, tjorvade i 5 min, sov till kl 7.15, ammade och sov sen till kl 8.30 och vaknade GLAD! Det var länge sen jag var så glad när jag vaknade. Jag sover ju så sällan ut och blir pigg.

Ikväll var jag så trött efter dagens äventyr, så jag somnade kl 19.10, vaknade kl 19.40 och var ledsen, så nu får vi se hur natten går. Mamma hoppas på att det ska fortsätta att bli bättre, för hon är lite less på mitt natttjorv.
Hoppas att ni får söta drömmar. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0