*080129* Grattis farfar på födelsedagen

Idag fyller min farfar år. Grattis!

Nu är pappa ledig två veckor och vi njuter av att vara tillsammans. Vi passar på att ta långa promenader om dagarna. Jag får så mycket intryck om dagarna, att jag sover så gott om nätterna. Jag somnar vid kl 21-22 och sover till 3-3.30 innan jag vill äta. Sen sover jag till kl 6, äter en liten stund och sen sover jag till kl 8-8.15.

Jag har lärt mig att dricka vatten ur nappflaskan själv och är riktigt duktig på det.

Nu ska mamma och jag göra lunch. Ta hand om er. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: lovisa

grattis till din farfar :)

2008-01-29 @ 14:58:11
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Lisa

Grattis till din nya livsstil, hoppas du njuter av ledigheten tillsammans med dina föräldrar. Tycker om de fina bilderna på dig. Gratulera mamma på namnsdagen. Puss och kram från mormor och plastpåsen.

2008-01-30 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0