*080121* Stor och liten

Idag har jag och mamma varit på Stor och liten i kyrkan. Idag var det flera där som jag kände, Märta, Liam och en nykomling som heter Svea. Alla barnen fick vara inne i kyrkan och sjunga. Vi fick plocka upp ett djur ur en påse och sjunga en sång om det djuret. Idag kunde inte jag och mamma alla sångerna, så vi får öva nästa gång.

Sen tog vi bussen in till stan och gjorde lite ärenden. Det tycker mamm är tråkigt. Jag sov nästan hela tiden, så jag vet inte om det var tråkigt.

I lördags var vi till faster och långa farbrorn och visade upp min fina bil. Den ska in på service, för det är något som inte stämmer i sitsen, men den går att använda ändå så länge.

Det har snöat här i flera dagar, så nu är det vitt överallt igen. Nu längtar vi bara efter solen också. Hoppas att den kommer tillbaka snart.

Nu orkar jag inte skriva mer, för jag är jätte hungrig. Ni får titta på lite bilder från Stor och liten istället. Ta hand om er. Kram Elias
    

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det verkar spännande med denna nya värld. Mycket att titta på. Nu väntar vi på att få träffa er, jättemysigt. Kram från
mormor och plastpåsen.

2008-01-21 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0