*080106*

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har fortsatt att äta av min risgröt, som jag t o m gapar efter. Mamma och jag åkte till affären, för att köpa mer, men det fanns inte på den butiken. Typiskt! Mamma säger att vi kan åka till en annan butik och se om det finns lite fler sorter, som jag kan få smaka.
Just nu är jag inne i en utvecklings fas och äter gärna om nätterna. Vi ska prata med bm imorgon om det och se om vi ska försöka med någon annan mat på kvällarna, eller vad hon kan komma med för råd.

Imorgon är det dags för min 4-månaders kontroll. Det ska bli kul att se vad jag väger nu och hur lång jag har blivit, för mamma har fått lov att lägga under fler kläder och tagit fram lite grann i stlk 74.

Imorgon är det vardag för pappa igen. Det har varit så kul och mysigt att ha honom hemma tre veckor.

Nu måste jag försöka varva ner och sova. Natti natti......Godnatt kram från Elias
image124

Kommentarer
Postat av: Kusiiiin Malinn ;)

pööömmmmmsiiii ....

2008-02-23 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0