*080103* Fyra månader gammal idag

Grattis till lilla mig! Idag blir jag fyra månader gammal. Igår somnade jag kl 23, efter en timmes kämpande. Jag vill gärna sova en halvtimme vid kl 22, men mamma och pappa säger att jag inte får det längre. Dom tycker att det är bättre om jag sover kl 23 och sover för natten då. I morse vaknade jag kl 10.15.

Nu på morgonen har jag fått smaka banan igen. Det är faktiskt inte alls så illa, men det tar ju sådan tid att äta det, innan man blir mätt.

Igår provade jag min hoppgunga igen. Jag har blivit längre nu, men skulle fortfarande behöva växa några cm till, innan jag kan använda det riktigt. Jag har förstått att man ska skutta runt i den. Den verkar kul.

Mamma och jag gick till centrum igår och handlade lite mat. Mamma köpte barnmats burk åt mig, för första gången. Vi ska prova lite grann, för att se hur jag reagerar. Det blev majs/potatis puré. Jag sov så gott i vagnen och sov faktiskt 3,5 timmar. Det var bara -3,5 grader, så det var toppen att sova ute då.

Nästa vecka vill mamma att jag och hon ska gå till kyrkan här på gatan och testa sång stunden. Mamma vet ju hur mycket jag tycker om musik. Enda nackdelen är att dom startar kl 9.30, men det får vi se till att ta oss upp till.

Nu ska jag sova middag en stund, så att mamma hinner göra lite nytta. Kram Elias

Pappa och jag läser tidningen
Slöar i soffan Tittut!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis Elias, 4 Månader.
Vilka underbara bilder, men det kan ju inte bli annat med så fint motiv och bra fotograf.
K R A M
Mormor

2008-01-04 @ 09:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0