*080229*

Nu har det varit en jobbig vecka med sömnen igen. Jag vaknar till en gång i timmen och gråter och vrider mig. I natt tror jag att det var magen som tjorvade med mig. Mamma är trött, men pappa har lovat att han och jag ska gå upp tidigt imorgon och låta mamma sova. Det är väl snällt. Jag har även ändrat mina sovvanor, så att jag somnar kl 20.30-22 och vaknar oftast kl 7-9.30. Mamma gillar inte när hon måste vakna för 8. Speciellt inte när det har varit en tjorvig natt.

Idag har mamma gått igenom en massa kläder i min garderob. Ut med stlk 62 och in med stlk 74, 74/80. Jag börjar bli en stor kille. Mamma har plockat undan ca 25-30 plagg och plockat fram lika många. Vi har sån tur som  har fått en massa kläder av Malte och fått låna massor av Kalle. Tack så mycket!!

Vi tog en promenad till affären och precis när vi kom hem, då började solen att lysa så vackert. Typiskt!! Nåja, vi fick ju friskluft i alla fall.

Nu är äntligen fredag kväll här och pappa är ledig igen. Det tycker jag om, för pappa busar så mycket med mig. Våran favorit sysselsättning just nu är att sparka boll. Pappa håller mig i händerna och sen går jag till bollen och kickar den. Nästa generationens Zlatan kanske.

Nu ska hela familjen försöka sjunka ner i soffan och titta/lyssna/sjunga till "så ska det låta". Jag önskar er en trevlig kväll och en underbar helg. Kram Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0