*080227* Gääääääspar!

Nu har jag sovit dåligt några nätter igen och då sover mamma också dåligt. Jag har vaknat c 8-10 gånger sista tre nätterna. Mamma börjar fundera på om vi ska ta och boka en ny resa till Gran Canaria, då jag sov så bra där borta.

Igår var vi på bvc och lärde oss om barnsjukdomar. Det var underbart väder ute, så vi tog oss en promenad dit och hem.

Idag ska vi ta bussen in till stan och handla strumpor, för jag får snart inte plats i några alls. Sen ska vi träffa mammor och barn från föräldra gruppen. Efter det ska vi sjunga på Babysången.
Kram Elias

Världen är så stor och filten är så liten

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hoppas du får en trevlig onsdag!

2008-02-27 @ 08:23:24
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Lisa

G O D I N G
mormor längtar efter dig.

2008-02-27 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0