*080222* Äntligen fredag

Här rullar veckorna förbi i full fart. I onsdags tog mamma och jag bussen till Kulturens hus, för att lyssna på kusin Sara, som spelade i orkester där. Sen träffade vi William och hans mamma och fikade lite innan vi tog oss in på babysången inne i biblioteket. Det var trevligt! Där var även Ester från föräldra gruppen, med hennes mamma. Hon är tre veckor yngre än mig. Sen var det två andra barn, som jag känner igen.

Igår jobbade pappa hemma. På förmiddagen var mamma och jag på Stor och liten ett tag och träffade Liam och hans mamma. Dom kom förbi och lånade lite cd-skivor av oss, för dom kan inte alla sånger, som mamma och jag har övat på. På eftermiddagen var hela familjen och tittade på en ny bilstol åt mig, för jag har vuxit så mycket att jag snart inte ryms i den vi har nu.

Det går framåt i min utveckling. Nu för tiden rullar jag utan problem från både mage och rygg. Igår när mamma lagade mat, så rullade jag 1 ½-2 meter. Hon blev ganska snopen när hon vände på sig och hittade mig så långt borta. Hon ropade på pappa direkt, som kom och blev så stolt.

Idag på morgonen så lyckades jag med det som mamma var rädd för. Jag kommer åt en plastblomma, när jag står i min bil. Sen var det bara att dra i den, så vickade den så fint och en hel del av alla lekarkulorna föll på golvet. Snart håller jag igång både mamma och pappa här hemma.

Snart ska mamma och jag ta en promenad i solskenet till affären och handla lite. Det är så skönt att sova i vagnen. Jag önskar er alla en trevlig helg. Stora kramar från Elias
image151 
foto: kusin Malin

Kommentarer
Postat av: Malin johansson

söt Elias ;)

2008-02-23 @ 17:24:00
Postat av: Lisa

Du är hela världens sötaste och bästa Elias, tycker mormor. Puss och kram.

2008-02-23 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0