*080213* Varit i farten hela dagen

Idag har mamma och jag varit i farten hela dagen. Jag vaknade kl 8 och då passade vi på att bada mig. Sen kom farfar förbi. Det var kul. Jag skrattade gott när jag såg honom. Det var ju så länge sen sist. Sen åkte jag bil, medans mamma åt frukost. Sen fick jag lov att sova en stund, innan det var dags att åka till bvc. Pappa körde oss dit i hans lastbil.

Idag på bvc fick jag väga mig och mäta mig. Jag väger nu 8120 gram och är 68 cm lång. Bm säger att jag följer min kurva toppen. Sen fick jag en spruta. Jag tittade bara på bm och fortsatte att tugga på en liten vovve i trä, som om inget hade hänt. Mamma blev så stolt!

Efter det åkte vi in till stan och mamma hade tänkt att vi skulle se vad det var för barnsång på biblioteket, men jag var så trött och sov som en stock. Då passade mamma på att leta en ny vinter mössa åt mig, för jag har vuxit ur mina andra mössor.

På em träffade vi prästen, som ska ha vatten krig med mig på söndag. Pappa säger att han ska ha det. Hmmmmm, undra vad det är för något?!?!

Ikväll har jag varit lite gnällig. Undra om det beror på sprutan jag fick, eller kanske dom där tänderna som är på väg, eller på grund av något annat????

Igår var jag jätteledsen, för jag hade så ont i munnen. Då fick jag alvedon av mamma och pappa. Det var bra, för då kunde jag sova en stund. Sen fick jag sova i mammas säng under natten. Det var mysigt!
Nu är det dags att sussa för natten, för jag har "date" med Märta imorgon. Vi ska på Stor och liten då. 
Söta drömmar från Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0