*080211* Borta bra, men hemma bäst!

Hej allihopa!

Nu är vi hemma igen, efter två veckor på Gran Canaria! Det har varit så skönt att vara tillsammans hela familjen. Vi har gått många promenader, varit vid poolen och ätit gott ute på restaurang. Det var tråkigt att sitta still, men annars har det gått bra. Det var likadant med flyget. Det tråkiga och jobbiga var inte start och landning, utan att behöva sitta still.

Jag återkommer med bilder, när mamma har tid att hjälpa mig att lägga in dom. Nu på morgonen var vi på Stor och liten igen och det var mycket barn där idag. Alltid lika kul!

Nu ska vi gå ner i hobby rummet, dvs tvättstugan, för det hinner bli mycket tvätt på två veckor. Kram på er från Elias

image144

Kommentarer
Postat av: Moster

snart kommer moster uppåt. jag har hört att det visst vankas dop. ;-)

2008-02-11 @ 16:04:21
URL: http://tuffeluttan.blogg.se
Postat av: Silja o. Leif

Du ser lika pigg och glad ut nu när du kommit hem
som du var vid poolkanten.

2008-02-11 @ 16:22:34
Postat av: Kusin Elin

Hej!
Vi hoppas att ni har haft det härligt.
Det ska bli så roligt på dopet.
Men framförallt träffa dig igen.
Det börjar bli vår nu.
Vi har snödroppar i våran lilla backe.
Det är så härligt.
Kramar/Elin

2008-02-12 @ 17:26:10
Postat av: Hanna

Hej

Så ni har varit utomlands? Där ser man. Och barndop till helgen.

Du hör aldrig av dig nu för tiden.
Ringer, messar, mailar men får aldrig något svar. Vet inte hur jag ska få kontakt med dig, det här verkar vara enda sättet.

Förstår att barn tar tid.

Har jag gjort dig/er något? Skulle isf uppskatta att få veta vad det är.

2008-02-12 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0