*080203* Fem månader gammal idag

Grattis till mig. Idag är det fem månader sen jag kom till världen.

I natt sov jag toppen. Jag somnade kl 21.30 och åt kl 2.50, sen kl 5.30 och vaknade kl 8. Pappa var till och med upp mitt i natten och kollade om jag andades. hihihihi

Vi håller igång med promenader nu, nar pappa är ledig. Igår gick vi ca 15 km. Inte illa, va!!

Jag har kommit på att om jag skriker tillräckligt högt så kommer antingen mamma eller pappa och pratar med mig. Dom säger att vi måste jobba på det. Jag undrar varför??? Det funkar ju bra!

Nu ska vi gå och vara med pappa. Sen ska vi promenera till affären. Kram fran Elias

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis på din 5-månadersdag!
Det är väl mycket sol hos er?
Vi har bara regn, snö och strömavbrott.
Men det klarar vi.
Puss puss / Elin

2008-02-03 @ 17:18:02
Postat av: William

Skojjigt att få läsa hur ni har det...fastän ni är på semester.
Kram William

2008-02-05 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0