*081227* Förmiddag

Grattis till segern grabbar. Nu är ni i topp!


I natt sov jag jättebra. Först åt jag två flaskor välling, dvs ca 450 ml. Första gången som jag vaknade var kl 5, då jag ville ha mera "babba" (flaskan, välling). Nästa gång var klockan 7, då pappa hämtade mig till sängen och jag somnade om på mammas arm. Sen sov vi till klockan var 8.40. Inte illa!

Pappa har rensat i förrådet idag och mamma och jag var på H&M och köpte mig en vinterjacka. Det är så bökigt att alltid åka i overall eller den tunna jackan. Mamma hittade även en mörkgrå kofta och ett par mjuka jeans till mig.
När vi var i butiken så hittade jag en pojke att leka med. Han var gissningsvis 3-4 år och vi sprang runt runt bland klädställen och lekte tittut. Ibland tappade jag bort honom och då ropade jag: pöööppöö! (pojken). Jag blev så glad när jag hittade honom och så sprang vi igen.

Vi var på mammas jobb och handlade lite grann, innan det var dags att åka hem och äta lunch och sova middag. Det är verkligen inte roligt att sova. Det är väldigt sällan som jag somnar glad. Tänk vad man kan missa mycket när man sover.

Jag önskar er god fortsättning på julen. Ta hand om er. Kram Elias
Jag skottar gården!

Kommentarer
Postat av: lISA

Tänk så bra att ha en liten "dräng" som svingar snöskoveln. Roligt att du hittar dina egna lekar och lekkompisar. K R A M från mormor och polarn.

2008-12-27 @ 17:57:15
Postat av: Lisa

Glömde gratulera till den fina destinationen i listan. Heja L U L E !!!

2008-12-27 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0