*081227* Eftermiddag

Igår var farfar förbi och hälsade på. Farmor var inte tillräckligt snabb och fick därför inte följa med. Hoppsan!
Pappa och farfar skruvade i motionscykeln, men lyckades inte så bra, så det var bäst att jag hjälpte till.
Vad gör ni?Kan jag hjälpa dig, farfar?Det är ju här problemet är!

På kvällen kissade jag i pottan för första gången. Jag har så svårt för att sitta still, men den här gången läste pappa traktorboken och då kunde jag sitta en liten stund.
Titta! Kiss i pottan!

Jag tycker om min nya film, Byggare Bob. Jag kommer gärna bärandes på den och säger: Bob bob, då ska mamma eller pappa starta filmen åt mig.

Jag håller på att lära mig att slänga slängkyssar. Ibland går det bra och ibland sätter jag min hand över t ex mammas mun.

När pappa (eller någon annan) nyser så härmar jag och säger jag: Boff!

Kram från Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0