*081219*

Igår på fm var mamma och jag till William och hälsade på. Det var jättelänge sen sist. Först var jag nästan lite blyg, men sen kom leendet. Vi hade fruktstund, lekte och dansade. När William gick från rummet så frågade jag mamma: Vavva?? (william??) Väl hemma så sov jag 2 timmar och 15 min.
Idag fick vi julkort från William och då sa jag igen: Vavva.

Grattis på födelsedagen faster! Vi var och firade henne igår. Jag hade ritat en teckning åt henne. Det är roligt att rita!
Jag fick busa med två tjejer och titta på fåglarna som Malin har i sitt rum. Det var spännande.
Vi åkte hem kl 20, för att det inte skulle bli så sent för mig. Jag fick vällingen i bilen, men istället för att somna (som mamma trodde) så blev jag bara pigg och busade när vi kom hem. Pappa och jag tittade bl a på hockey på tvn. Till slut blev jag sugen på att se min nya film istället. Då startade jag dvdn! Pappa fick också titta på Den lilla röda traktorn med mig. När klockan blev 22 så somnade jag i min säng.

Idag har jag hjälpt mamma och pappa att plocka, fixa och dona här hemma. Vi håller på att ordna inför julafton. Vi ska vara hemma hos oss, så då vill man ju ha lite fint. Däremot så vill jag ju läsa någon bok ibland, spela lite innebandy m.m. Man kan ju inte bara städa och fixa.

Här kommer några bilder från förra helgen, då Momma, Poppo och Åke var här! Kram på er från Elias
Polarn och jag tittar på tv och myser under filtenMormor och jag läser en ny bokÅke och jag ute i snövädret
Tut på näsan!

Kommentarer
Postat av: Christina

Va' roligt ni verkade ha. Idag har Werner varit hos sin mormor för mamma Karin har bakat och gjort godis till julafton.

2008-12-20 @ 16:25:58
Postat av: Lisa

Härliga bilder! Det där skulle vi viljat ha haft mer av, men det tar vi nästa gång. K r a m

2008-12-20 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0