*081213* Trevlig lucia!

Hoppas att du fick en trevlig lucia idag! Här har vi morfar Åke, mormor och Polarn på besök. Tyvärr så har en efter en blivit magsjuka eller förkylda med feber, så det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss helgen.
Mamma och jag hade övat på tipp-tapp-tipp-tapp. Kanske kan vi sjunga den imorgon om alla känner sig piggare.

Idag var jag ut en stund. Pappa skottade och skottade. Det har kommit så mycket snö i natt och igår. När pappa mätta snödjupet så visade den 50 cm. Jag fick åka kälke med morfar Åke. Det var kul! Det var nollgradigt och det vräkte ner snö. Nu hänger allt så vackert i träd och buskar. Det ser ut som ett riktigt julkort.

Det är inte så länge kvar till jul. Det ska bli spännande att se om Tomten tittar förbi hos oss. Jag älskar att se på bilder av honom, så det skulle vara trevligt att träffa honom också.
När mamma och jag var och handlade så pekade jag överallt som jag såg honom. Kassörskorna brukar säga att dom hör mig runt i butiken. Hihihihi!

Jag har lärt mig att säga Polarn: Poppo!

Söta drömmar till er alla! Kram från en tillfrisknande Elias
Pappa och jag läser en bok

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tråkigt att ni blivit sjuka! Hoppas ni kryar på er snart!

Kramar

2008-12-13 @ 22:50:57
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Christina

Tråkigt att höra att ni är sjuka allihop. Hoppas att ni kryar på er i en väldig fart, för snart är det ju tomtedax.

2008-12-14 @ 17:35:03
Postat av: Jen116

Jag hörde ju att ni var sjuka. Usch vad trist. Hoppas ni blir friska nu fort. Sköt om dig och familjen!

KRAMIS

2008-12-15 @ 11:13:45
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0