*081210*

Sista dagarna har det inte hänt så mycket pga min förkylning och kylan ute. Igår sov jag hela natten hos mamma och pappa. Jag hade svårt att varva ner, men sen sov jag gott. Det har varit lite si och så med sovandet under sista tiden.

Nu har det varit kallt i en veckas tid, dvs minus 10-20 grader. Vi har inte varit ute så mycket då både jag och mamma är förkylda. Min feber är borta, men snoret och hostan håller sig kvar.
Igår hände en olycka här hemma. På em var jag trött och vilade med pappa på soffan, på pappas mage. Rätt som det var så kräktes jag över pappa. Pappa flög upp och slängde av sig tröjan, jag blev rädd och grinade. Allt blev så tokigt. Antagligen så kräktes jag av allt slem, som inte vill komma upp. Nu hoppas jag att jag blir bättre snart.

På fm var vi och hälsade på Märta. Det var kul att få komma ut en stund. Vi lekte bl a med bilar. Det tycker både jag och Märta om.
Pappa har varit hemma och fixat och donat i några dagar. Det är kul att få ha honom hemma.

Imorgon kommer mormor, Polarn och gammelmorfar och hälsar på några dagar. Det ska bli trevligt!
Jag önskar er underbara dagar nu inför julen. Ta hand om varandra. Kram Elias

Kommentarer
Postat av: Engla

Oj, vad kallt ni har! Synd att du inte kan vara ute och njuta av snön. Har du sett några norrsken än?



hihi Kan tänka mig att din pappa blev lite paff när du råkade kräkas på honom, hoppas du inte blev för rädd.



Ha en trevlig helg med kompisarna från söder. Själv ska jag åka till Nea och pyssla, med våra föräldrar.



Kram

/Engla

2008-12-10 @ 22:02:07
URL: http://blog.enstjarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0