*081205* Jag har fått feber

I onsdags var vi och hälsade på William och lekte. Oscar och en kille som heter Markus var där. Vi hade kul.
Jag hade en ätar-dag. Mamma hängde nästan inte med i allt jag stoppade i mig. Jag gör så ibland och andra dagar äter jag dåligt.

På torsdag fm var mamma och jag och handlade mat. Jag var en duktig kille och satt still hela tiden som vi var i butiken.

Idag vaknade jag med feber. Då förstod mamma varför jag hade ätit så mycket häromdagen och varför jag satt så stilla i kundvagnen i affären. Det var ju för att jag höll på att bli sjuk.
Snoret rinner i näsan och jag har ca 38 graders feber. Jag sov en timme i mammas famn på fm. På em sov jag en timme med pappa (kl 18.30-19.30). När jag vaknade så fick jag komma upp och få nässpray, alvedon, ren blöja och välling. Sen orkade jag leka en timme, innan jag fick lov att gå och sova. Nu får vi se hur natten blir. Det har varit lite konstigt sista tiden, men det beror antagligen på förkylningen.

Hoppas att ni mår bra. Kram från en snorig Elias

P.S. Jag vill passa på att säga grattis till morbror som fyller år imorgon. Hoppas att du får en trevlig födelsedag! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du snart blir frisk - vi är oxå lite småsnoriga men ingen feber, som tur är!!

Hälsningar Tilde och Ellen

2008-12-06 @ 05:52:08
URL: http://www.tildeochellen.blogspot.com
Postat av: Engla

Usch, krya på dig lillkillen.

Måste säga att det är smart att du frossar i mat innan du blir sjuk så du klarar dig från att rasa i vikt. Vad är din favoritmat? Mina absoluta favoriter är tomater, majs, bönor och ärtor.



Mys och krya på dig!

Kramar från Engla som inatt sover hos farmor och farfar i Enköping.

2008-12-06 @ 15:32:41
URL: http://blog.enstjarna.com
Postat av: Christina

Krya på dig så du orkar busa igen.

2008-12-06 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0