*080821* Kompisar är bra att ha!

I förrgår var vi till Märta och hälsade på en stund, för det regnade som spön i backen. Igår lekte jag och mamma med Liam och hade jättetrevligt. Idag var det min tur att bjuda in kompisar. Alicia, Ester, Oscar och Märta kom förbi. Jag sov när dom kom, så jag var lite yrvaken först och lite blyg, men sen blev det jättekul att få leka och visa alla mina leksaker. Det var inte många kvar i lådan, när vi hade lekt färdigt. Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen.

Det går riktigt bra att sova i mitt eget rum. När jag sov hos mamma och pappa, så ville jag bara upp så fort jag såg dom. Nu förstår jag bättre att det är natt och att man måste sova. I natt sov jag från kl 20-7.20, utan att få hjälp att somna om en enda gång. Det enda jag gjorde under natten (kl 21, 0 och 3) var att böka runt och gnälla. Kanske var det en rap eller magen som bråkade med mig.

Det går även bättre att sova om dagarna. Jag sover oftare 40-60 min, två gånger om dagen. Det blir oftast sammanlagt 1,5-2 timmar.

Imorgon måste jag och mamma till affären, för vi ska försöka ta oss ut på en helgtur med husvagnen. Det var tre veckor sen sist. Vi får se vart vi hamnar. Nu önskar jag er alla en trevlig dag. Kramar i massor från Elias


Kommentarer
Postat av: Moster

Gullunge! Moster saknar er!

2008-08-21 @ 23:01:30
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va skönt att Elias sover bättre nu! :-)

2008-08-22 @ 07:43:04
URL: http://jenny.maurin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0