*080818* En kort uppdatering

Hej svejs!
I lördags var det dags för killar-kan igen. Mamma jobbade sin första lördag. Vi skötte oss exemplariskt pappa och jag. Vi cyklade, lekte med traktorn, badade i poolen och så gjorde pappa jättegod mellanmål åt mig med banan, apelsin och äpple. Till det fick jag turkisk yoghurt. Mums!

Söndag var det toppen väder! Vi var till Liam och grattade honom på 1-årsdagen i efterskott. Det var kul att få leka med honom och hans nya leksaker. Efter en stund så kom flera barn som jag känner. Vi ska försöka att träffas snart igen.

Idag har regnet öst ner hela dagen, så mamma och jag har varit hemma och bara tagit det lugnt. Mamma (och pappa) känner sig inte riktigt pigg. Jag är lite gnällig och sover en hel del. Idag har jag sovit tre gånger. Först 30 min, sen 75 min och till sist 25 min. Hoppas att det inte blir något mer av detta för någon av oss.

Mina kompisar tycker om Teletubbies, men jag har hittat min favorit på tvn: Pingu! När jag ser honom så kan jag sitta still en lång stund. Han är kul att titta på!

Ikväll sa mamma åt mig att gå till pappa med fjärrkontrollen (som jag hade tagit).......och det gjorde jag. Det är första gången som jag har kunnat ta en "order" och fullfölja den.

Det går ganska bra att sova i mitt rum själv. Det är jobbigast på morgon kvisten, ca kl 5-5.30 och framåt. Då är det jobbigt att kunna somna om själv. Det är mysigare att få komma till mamma och sova där sista timmen.

Imorgon är det åter igen dags för killar-kan! Mamma jobba eftermiddag. Det ryktas om att det ska bli tråkväder imorgon med, så vi får se vad som händer. Ha en bra dag. Kram från Elias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0