*080812* Tjorviga nätter igen

Nu är vi inne i en tjorvig natt period igen. Nattandet går bra. Jag somnar oftast på ca 5 minuter. I natt har jag vaknat nästan varje timme. Pappa gick ner i källaren vid kl 1. Jag vet inte hur jag ska göra för att komma ur dessa dåliga nattvanor. Det var ju så bra innan semestern. Dessutom så vaknade jag kl 6.20 och ville inte somna om, så det blir en lång dag idag. Jag tror minsann att jag måste gå och lägga mig en stund nu. Natti natti. Kram Elias

Mamma säger att man ska sova natti natti på kudden

Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon! sovit gott?

2008-08-12 @ 08:50:08
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken söt bild! Skönt att han i alla fall ibland sover bra :-) Läste att han är en riktigt vilddjur på dagarna också, vilken aktivitet! Förstår om mamma blir lite trött ibland ;-) Kram kram

2008-08-13 @ 13:23:09
URL: http://jenny.maurin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0